EHBO

• Voor hulp bij ongevallen of bij ziekte, ga je langs het secretariaat.

Examenreglement

• Wanneer je niet in orde bent met je afwezigheidsbewijs, begin je niet aan je examen.
  • De examens worden dagelijks gemaakt van 8u30 tot 10u10 of tot 12uur.
  • Wanneer je met een gegronde reden te laat komt tijdens de examens, mag je na 10u10 de verloren tijd inhalen.
  • Word je betrapt op spieken of andere vormen van bedrog, dan worden je overhoringen of examens onmiddellijk nietig verklaard.
  • Je hangt je jas in de gang en je plaatst je boekentas voor- of achteraan in de klas.
  • Enkel je schrijfgerief en materiaal dat vermeld staat op het examenblad is toegelaten op je bank.
  • Je GSM staat uit en stop je in je boekentas of op verzoek van de leerkracht vooraan in een doos.
  • Er wordt geen woord gezegd zolang er nog iemand bezig is met zijn of haar examen.
  • Leerlingen verlaten het examenlokaal niet vóór het belsignaal van 10.10u. Ook vóór 12.00u verlaat geen enkele leerling de klas.
  • Tijdens de examenperiode zijn de leerlingen in de namiddag vrij om te studeren. Het halvedagsysteem begint de dag voor het 1ste examen.
  • De leerlingen kunnen ook op school blijven studeren tot 14u30.

Ziek tijdens de examens?

• Je ouders verwittigen het secretariaat vóór 8u30 op de dag dat je ziek bent.
  • Deze afwezigheid moet gewettigd worden met een doktersattest.
  • Het inhaalexamen gaat door de dag na het laatste examen.